استخدام مسئول دفتر

یکی از شرکت های سرمایه گذاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی، حداقل ۳ سال سابقه کار مفید و مرتبط، تسلط به آفیس، تسلط به تنظیم نگارش نامه های اداری، تنظیم صورت جلسات، آشنایی کامل به امور اداری و تشکیلات، برقراری ارتباط با کارکنان و مشتریان، پاسخگویی و مدیریت تماس های تلفنی، ثبت و بایگانی اطلاعات است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:

Hr@aaicco.ir

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس اجرایی سبد

استخدام حسابدار سبد و صندوق سرمایه گذاری

استخدام معامله گر کالا

استخدام معامله گر اوراق بهادار

استخدام معامله گر

کد خبر 426551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =