مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی امروز ۲۷ دی ۹۹

«مهمترین اخبار اقتصادی بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس بورس تهران در حال رکوردزنی معکوس است. امروز شاخص کل بورس با ۴۳ هزار و ۴۹ واحد کاهش یافت و به سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۸۶ واحد سقوط کرد.

سهام عدالت در مسیر بازار گام برمی‌دارد. امروز ارزش سبد ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت به ۸۵ میلیون و ۲۰۷ هزار ریال رسید.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم با افتی سنگین در آستانه ورود به محدوده ضرر است. در پایان معاملات امروز قیمت دارایکم به ۱۱۱,۶۷۰ ریال کاهش یافت.

ارزش صندوق پالایشی یکم از زمان پذیره‌نویسی نزدیک به ۴۵ درصد کاهش داشته است. در پایان معاملات امروز، قیمت پالایش به ۵۶,۴۶۰ ریال افت کرد.

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

بورس تهران اقدام به مسدود کردن ۹ ایستگاه معاملاتی و ۴۴ مورد دسترسی برخط سهامداران به دلیل ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا کرد.

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران، تعداد ۲۴۹ هزار و ۹۹۳ قرارداد آتی به ارزش بیش از ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال منعقد شد که هم در حجم و هم در ارزش معاملات نسبت به هفته پیش از آن با رشد ۸ درصدی روبه‌رو بود.

برق برخی صنایع از روز چهارشنبه قطع شده و این در ادامه قطعی گاز، معضل بزرگی برای کارخانجاتی همچون سیمانی‌ها است که حیات هزاران نفر با چرخش چرخ‌های آن پیوند خورده است.

با ثبت رکورد تازه در تلفات ناشی از کرونا، بیشتر شاخص‌های مهم بورسی ریزش کردند.

شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته کاهش ۱۲ درصدی درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۲۳ درصدی سود عملیاتی، افزایش ۹۳ درصدی سود خالص، افزایش ۷ درصدی دارایی‌ها و افزایش ۲۸ درصدی سود انباشته داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق در گزارش عملکرد نیمه نخست امسال افزایش ۱۱۰ درصدی درآمدهای عملیاتی، افزایش ۳۵ درصدی دارایی‌ها و افزایش ۷۹۱ درصدی سود انباشته را ثبت کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، افزایش سرمایه خود از محل دارایی‌های تجدیدپذیر را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 426489

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =