۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
خبرهای جدید از «غشاذر»

شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی خبر از برگزاری یک مناقصه برای خرید تجهیزات و نتیجه برگزاری یک مزایده برای فروش زمین داد.

به گزارش صدای بورس، «غشاذر» در دو اطلاعیه که در سامانه کدال منتشر کرده است خبرهای جدیدی را اعلام کرده است. در اولی به برگزاری مناقصه رای دستگاه جدید اشاره کرده است و در دومی به موافقت هیات مدیره شرکت برای فروش محل قدیم کارخانه از طریق مزایده.

«غشاذر» در نظر دارد خرید دستگاه باد کن بطری با ظرفیت ۳۰۰۰ بطری یک لیتری در ساعت را بر اساس برگ شرایط مناقصه عمومی خریداری نماید. از سازندگان و شرکت های واجد شرایط که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه ، حداکثرتا ۷ روز بعد از تاریخ نشر آگهی به واحد بازرگانی شرکت ، واقع در کیلومتر ۱۰ جاده ارومیه مهاباد مراجعه و یا باشماره تلفن ۳۳۳۸۱۵۸۲ و ۳۳۳۸۴۹۳۵-۰۴۴ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی شرکت www.urmia.pegah.ir مراجعه نمایند . سپرده شرکت در مناقصه ۲ % مبلغ پیشنهادی تعیین شده است.

همچنین اعلام کرده است که هیات مدیره در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۹  با فروش محل کارخانه قدیم به قیمت نهایی ۱۳۱،۵۰۰ میلیون ریال به متقاضی خرید آن بنام شرکت صنعتی داداش برادر توسط مدیر عامل با رعایت کامل آئین نامه ها و دستورالعمل ها موافقت شد. ضمناً تحویل زمین محل کارخانه قدیم در مورخ ۱۸/۱۱/۹۹ طی مبایعه نامه منعقده و تنظیم سند همزمان با تسویه کامل وجه توسط خریدار (شرکت صنعتی داداش برادر)صورت خواهد گرفت و اثرات مالی این معامله پس از انتقال دارایی و تسویه وجه منعکس خواهد شد.

کد خبر 426213

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =