۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
«دارا یکم» سودها را سوزاند

صندوق واسطه گری مالی یکم با اینکه هنوز بازدهی مثبت دارد اما تا امروز قسمت بزرگی از سودهایی که به سهامداران خود رسانده بود را سوزانده است

به گزارش صدای بورس، «دارایکم» مدتهاست در حال کف شکنی و سقوط است. این نماد با تاثیر گرفتن از نمادهای بانکی سیر نزولی به خود گرفته است و در هفته‌های اخیر چند کانال مهم را از دست داده است امروز هم با از دست دادنه کانال ۱۳۰ هزار ریال برای اولین بار وارد کانال ۱۲۰ هزار ریال شده است. بازدهی صندوق واسطه گری مالی یکم از اردیبهشت تا کنون ۲۹ درصد بوده است هرچند روند کاهش قیمت همچنان ادامه دارد. با توجه به برخورد به حمایت جدید و افزایش حجم معاملات در پایان بازار می‌توان امیدوار برای مدت کوتاهی این نماد رنگ سبز را به خود ببیند.

در مجموع ۱۳ میلیون سهم با ارزش ۱،۷۲۰ میلیارد ریال معامله شد و قیمت پایانی با تقریبا ۱۱ درصد کاهش نسبت به دیروز به ۱۲۹,۰۰۰ ریال رسید. سهم حقیقی‌ها از معاملات امروز ۹۹ درصد فروش و ۹۶ درصد خرید بوده است که این روند موجب ورود ۴۴ میلیارد ریال پول حقوقی به سهم شده است.

کد خبر 426201

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «دارا یکم» با قدرت می‌ریزد

    «دارا یکم» با قدرت می‌ریزد

    صندوق واسطه گری مالی یکم برای دومین روز کاهش قیمت زیادی را تجربه کرده است. بسیاری نگران سقوط به یک کانال پایین تر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =