پیش بینی بازار سرمایه برای فردا/ روزهای سیاه بورس تا کی ادامه دارد؟/ سهام‌هایی که زودتر صعودی می‌شوند

شاخص کل بورس امروز یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد معاملات خود را پایان داد برای فردا شاخص کل تا یک میلیون و۰۲۱ هزار واحد هم کاهشی خواهد بود.

 به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۲۴ هزار و ۸۰۸ واحد ریزش، دیگر نتوانست مقاومت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را حفظ کند و تا یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد عقب کشید.

سمیرا اسدیان کارشناس بازار سرمایه در ارتباط با پیش بینی بازار سرمایه به صدای بورس اظهار کرد: هفته گذشته شاخص کل بر مدار کاهش بود و  امروز نیز شاخص کل هم وزن نیز با بیش از ۷ هزار واحد ریزش بر مدار ۴۵۹ هزار واحد معاملات خود را پایان داد و شاخص‌سازها همگی بر بازار سرمایه تاثیر منفی داشتند. همچنین فارس و فملی بیشترین تاثیر منفی را در قرمزی بازار سرمایه امروز داشتند.

وی در ارتباط با تحولات بازار سرمایه گفت: در حال حاضر بازار سرمایه درگیر یک سری مصوبه و ریسک قانونی است و نوسانات اخیر بازار برآمده از همین تحولات است. قیمت گذاری فولاد از جمله مهمترین موضوعات چالش برانگیز امروز است و تا مصوبه نهایی آن اعلام نشود، قرار است فولاد با قیمت قبل معامله شود.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به پرسش پیش بینی بازار سرمایه برای فردا بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی پیش بینی می‌شود معاملات بازار سرمایه فردا از منفی شروع شود و در ادامه روند کاهشی تا صفر پیش رفته و در نهایت تا روز دوشنبه ۲۲ دی ماه به سمت صعودی شدن باز گردد.

بیشتر بخوانید:
جنگ نابرابر فولادی‌ها و بورس کالا/ عامل ریزش‌های بورسی چیست؟
شکاف میان مدیریت ثروت در ایران و جهان
آیا سرمایه گذار بورس عایدی ماهانه دارد؟

اسدیان بیان کرد: شاخص امروز یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد معاملات خود را پایان داد برای فردا شاخص کل کاهشی خواهد بود و کف شناسایی شده پیشین رو احتمالا تاچ کند.

وی افزود: اولین گروهی که  سیگنال مثبت را نشان داد ، خودرویی‌ها بودند، افزایش سرمایه خبهمن گروه خودرویی‌ها و قطعه سازها را سبزپوش کرد.

اسدیان با اشاره به اینکه بازار سرمایه ارزنده است، بیان کرد: تک سهام‌ و سهام با مارکت کپ پایین همچنان درصدر خواهند بود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: برای فردا این طور بر می آید که پالایشی ها و فلزات اساسی صدرنشین حجم معاملات شوند و از منظر روند قیمتی صعودی نیز غذایی ها و دارویی ها پیشتاز خواهند بود.

محبوبه قرمزچشمه

بیشتر بخوانید:
جنگ نابرابر فولادی‌ها و بورس کالا/ عامل ریزش‌های بورسی چیست؟
شکاف میان مدیریت ثروت در ایران و جهان
آیا سرمایه گذار بورس عایدی ماهانه دارد؟

کد خبر 425959

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دذپسد NL ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    به خاطر عوامل زیادی که هست یعنی فقط اکه یک عوامل را اینطور حساب کنی مثلا آقای x کل فامیلش را فقط فقط یکی حساب کنی مثلا یه دایی یه پسر دایی یه خاله یه پسر خاله. یعنی فعلا با حساب جزئی هر یک از عوامل جلو پرده ، صد نفر هم از خودشون آوردن گذاشتن پشت پرده دیگه تا مغزم هنگ نکرده آخرمطلب رابگم براتون بعد هر روز همشون نظر میدن وبخاطر اینکه نظر همه مهمه بینشون سنگ کاغذ قیچی میان هرکی اول شد نظر اون همون روز اجرا میشه منتظر گشایش فردا باشین ببینیم چی میشه
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بورس شده بچه بازی هی قهر میکنه و هی گریه میکنه و بعضی اوقات هملبخند کوچکی برای دلگرمی سهام د اران بیچاره میزنه .خدایا بورس رو بکش و ما رو از شرش راحت کن
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 0
    هیچی برام نموند همه چیم رفت تو بورس
  • صادق IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 1
    باید فردا بازار سبز شود‌.. اگر نشود شانه های تخم مرغ آماده پرتابند.
  • ممم IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    تا انقلاب مهدی ..
  • Amir IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    اگر واقعا به فکر مردم وسهامدارا بودید چندماه همش منفی بوده دولت کجا بوده تازه از خواب بیدار شده به فکر بورس افتاده بدبخت کردن مردم وسهامدارا تو این چند ماه سرمایه مردم رو پودر کردید تازه میخواهید از سرمایه مردم دفاع کنید واقعا اگه به فکر سرمایه مردم بودید این دوماه باقی مانده رو با مثبت ۱۰ ببندید تا مردم ضرر هاشون جبران بشه وگرنه وعده دروغ به مردم وسهامدارا ندید چرا چون هیچ کسی از مردم وسهامدارا دیگه به حرفاتون اعتماد نداره