مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی امروز ۱۷ دی ۹۹

کمیسیون تلفیق بودجه، افزایش قیمت گاز و برق شرکت‌های فولادی و پتروشیمی برای سال ۱۴۰۰ را تصویب کرد. این مصوبه به معنای افزایش هزینه‌ها و کاهش سودآوری این شرکت‌هاست.

روزهای قرمز بورس تهران تمامی ندارند. امروز شاخص کل بورس با ۳۹ هزار و ۵۲۴ واحد افت به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۰۸ واحد سقوط کرد.

در آخرین روز هفته، سهام عدالت کام سهامداران را تلخ کرد. امروز ارزش سبد ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت به ۹۸ میلیون و ۲۴۲ هزار ریال کاهش یافت.

ارزش صندوق واسطه‌گری مالی یکم دوباره کاهش یافت. قیمت دارایکم در پایان معاملات امروز به ۱۴۴,۶۳۰ ریال رسید.

صندوق پالایشی یکم از نفس افتاد. در پایان معاملات امروز، پالایش به سطح ۶۸,۹۶۰ ریال سقوط کرد.

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۰۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

اختلاف بین وزارت صمت و بورس کالا بر سر تعیین قیمت شمش فولاد، واکنش‌های مختلف کارشناسان را برانگیخته است.

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس عرضه شود.

کمیسیون تلفیق بودجه، افزایش قیمت گاز و برق شرکت‌های فولادی و پتروشیمی برای سال ۱۴۰۰ را تصویب کرد. این مصوبه به معنای افزایش هزینه‌ها و کاهش سودآوری این شرکت‌هاست.

پیرو انتشار خبری مبنی بر گسترش تحریم‌های ظالمانه آمریکا در صنعت فولاد و به تبع آن میدکو و برخی از شرکت‌های تحت پوشش، میدکو بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: تمهیدات لازم در این خصوص پیش‌بینی شده است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر نوع تماس به عنوان سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به منظور واریز وجه، کلاهبرداری است.

از شنبه ۲۰ دی، صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان چک به صورت اختیاری می‌توانند فرآیندهای ثبت، تائید و انتقال چک را از طریق برنامک‌های موبایلی مورد تایید بانک مرکزی در سامانه صیاد انجام دهند.

نماد شرکت‌های تکنوتار، بیسکویت گرجی، تولید فیبر ایران و توکارنگ فولاد سپاهان با دعوت به کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شدند.

مجمع عمومی شرکت‌های کارخانه‌های صنعتی آزمایش، ایتالران، شرکت نئوپان ۲۲ بهمن، سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خراسان رضوی و سرمایه‌گذاری صنایع ایران برگزار می‌شود.

افزایش سرمایه شرکت تولید محور خودرو و شرکت اقتصادی و خودکفائی آزادگان به تصویب رسید.

امروز ۲۶ میلیون سهم شرکت سپیدار سیستم آسیا به ‌عنوان نوزدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با نماد معاملاتی «سپیدار» در بازار دوم عرضه و هر سهم این شرکت ۳۹ هزار و ۸۰۰ ریال کشف قیمت شد.

کد خبر 425770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =