عملکرد سیمان‌تامین فراتر از انتظار

نشست تخصصی بررسی عملکرد و دستاوردهای هلدینگ سیمانی شستا با حضور محمد رضوانی فر، مدیرعامل شستا رضا جمارانیان، مدیرعامل و معاونان و مدیران سیتا در محل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین برگزار شد.

به گزارش صدای بورس،

محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در این نشست پس از دریافت گزارش عملکرد سیتا، ضمن تقدیر از مدیران، کارگران و کارکنان این هلدینگ در سراسر کشور، گفت: هلدینگ سیمانی شستا در دو سال گذشته روند بسیار مناسب و فراتر از انتظاری را طی کرده و عملکردی بسیار عالی از خود برجای گذاشته است.

رضوانی‌فر با بیان این‌که سیتا توانسته با قدرت مناسب از بودجه خودش فراتر برود، گفت: سود تلفیقی این شرکت از ۴۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ و در شش ماهه سال ۹۹ موفق به تحقق سود تلفیقی بیش از کل سال ۹۸ به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد تومان شد که این موضوع نشان از تقویت زیرساخت‌های مالی سیتا دارد، ضمن آن‌که این سودآوری قطعا با تلاش مضاعف همه کارگران و مدیران هلدینگ و شرکت‌های تابعه محقق شده است.

وی درباره وضعیت سهام سیتا در بازار سرمایه، توضیح داد: گزارش‌های مالی و حسابرسی شده بسیار مناسبی در این هلدینگ ایجاد شده و سیتا در قیمت‌های کنونی ارزندگی قابل توجهی دارد.

رضوانی‌فر گفت: سیتا در سه‌حوزه تولید سیمان، پروژه‌های عمرانی و مسکونی و حمل و نقل توانسته زنجیره ارزش را کامل کند. در کنار این موضوع روند افزایش، فروش و سوددهی هلدینگ سیمان تامین نیز روند مناسبی است و برنامه‌های پیش روی این شرکت نشان می‌دهد این روند ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: سود ۴۷۰میلیارد تومانی سال۹۷ به ۱۵۰۰میلیارد تومان در سال ۹۸ و ۱۶۰۰میلیارد تومان در ۶ماهه سال ۹۹ افزایش یافته است.

رضوانی‌فر در پایان تاکید کرد: وضعیت بنیادی سیتا، نسبت به زمان عرضه بسیار مناسب‌تر شده است.

منبع: شستا رسانه

کد خبر 425619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =