تایید و ثبت افزایش سرمایه سه شرکت بورسی

افزایش سرمایه دو شرکت نفت بهران و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان تایید و افزایش سرمایه ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) ثبت شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت نفت بهران با نماد «شبهرن» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: با توجه ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از مبلغ دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی و تجدید ارزیابی دارایی‌های استهلاک ناپذیر(زمین) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.


شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان
شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با نماد «کرمان» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۱۱۰,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۱,۹۳۰,۶۷۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران)
شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) با نماد «خکار» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: با توجه به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۱۳۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۷  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۱۶,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۱۶۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کد خبر 425453

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =