عرضه یک میلیون خودرو تسلا در ۲۰۲۲

کارشناسان آینده خوبی برای خودروهای برقی شرکت تسلا پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش صدای بورس، کارشناسان می‌گویند: تقاضای چشمگیر چین برای خودروهای برقی، فرصت مناسبی برای تسلا به شمار می‌رود و این شرکت می‌تواند در سال ۲۰۲۲ حدود یک میلیون دستگاه از تولیدات خود را به این بازار عرضه کند.
دانیل ایوز، تحلیلگر شرکت خدمات مالی و سرمایه‌گذاری Wedbush در این باره گفت: اگر دولت رئیس جمهوری جدید آمریکا (جو بایدن) میزان اعتبارات خودروهای برقی را افزایش دهد، بازار آمریکا نیز شاهد افزایش حضور این نوع خودروها در سال ۲۰۲۱ و پس از آن خواهد بود.
این تحلیلگر پیش‌بینی کرد که شرکت تسلا امسال به هدف عرضه ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو برقی دست خواهد یافت. ایوز همچنین با تاکید بر رتبه متوسط شرکت تسلا، از دو قیمت ۷۱۵ دلار و هدف ۱۰۰۰ دلار برای سهام این شرکت خبر داد که نسبت به ۳۰ دسامبر به ترتیب ۷ درصد و ۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهند.
پس از همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که به دلیل تعطیلی دو ماهه کارخانه خودروسازی تسلا در فرمونت ایالت کالیفرنیا، این شرکت قادر به تحقق هدف تولید سالانه خود نخواهد بود. اما تحلیلگر شرکت Wedbush معتقد است: با عرضه ۱۸۰ هزار دستگاه در سه ماه پایانی امسال، دستیابی به هدف ۵۰۰ هزار دستگاه، به ویژه با توجه به افزایش تقاضا در بازار چین، دور از دسترس نیست. همچنین با در نظر گرفتن رشد تقاضا در چین، تسلا می‌تواند در سال ۲۰۲۲ حدود یک میلیون دستگاه خودرو برقی تولید و عرضه کند.
منبع: بیزنس اینسایدر

کد خبر 425400

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تسلا تهدید کرد

    تسلا تهدید کرد

    مدیرعامل تسلا گفت اگر از این شرکت در چین یا هر جای دیگری جاسوسی شود، واحدهای تولیدی خود در آن کشور را تعطیل خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =