افزایش سرمایه ۴ شرکت بورسی تایید شد

افزایش سرمایه شرکت کلرپارس، نفت سپاهان، بیمه کارآفرین و داروسازی زاگرس فارمد پارس به تایید هیات مدیره و حسابرس شرکت رسیده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت کلرپارس با نماد کلر(کلرپارس) در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار)، پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۶۵۵ میلیارد ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور ایجاد خط جدید تولید پرکلرین، در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

شرکت نفت سپاهان
شرکت نفت سپاهان با نماد شسپا(نفت سپاهان) در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده طی یک مرحله در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

شرکت بیمه کارآفرین
شرکت بیمه کارآفرین با نماد وآفری(وآفرین) در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۹ هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس
شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (داملران رازک) با نماد: «ددام» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) افزایش سرمایة این شرکت که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ به تایید هیئت مدیره رسیده بود، در حال حاضر به تایید حسابرس نیز رسیده است.
بر این اساس سرمایه شرکت از مبلغ ۹۲۰ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش افزایش پیدا می کند.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 425271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =