«وسخراش» ۴۰۰ ریال سود محقق کرد

شرکت سرمایه گذاری استان خراسان شمالی در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با رشد ۲۷ هزار و ۵۰۱میلیارد ریالی همراه شده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری استان خراسان شمالی اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد. در این گزارش سود انباشته پایان دوره شرکت ۲۷هزار و ۳۸۰میلیارد ریال بوده و سود محقق شده هر سهم ۴۰۰ریال منتشر شده است.
«وسخراش» در گزارش خود سود عملیاتی را ۲۷هزار و ۴۵۱میلیارد ریال و سود خالص را ۲۷هزار و ۴۴۵میلیارد ریال اعلام کرد.
این شرکت در فعالیت یکساله خود با توجه به سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس شاهد رشد ۲۷هزار و ۵۰۱میلیارد ریالی پرتفوی بوده  است که بهای تمام شده آن با افزایش ۶۱هزار و ۴۸۲میلیارد ریالی به مبلغ ۶۸هزار و ۴۷۲میلیارد ریال بالغ شد. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۶۳هزار و ۲۴۲میلیارد ریالی به ۹۵هزار و ۹۷۴میلیارد ریال رسید.
«وسخراش» در این گزارش کل مبلغ سهام واگذار شده را ۶هزار و ۹۷۴میلیارد و ۹۲۱میلیون ریال اعلام  و سودی از این واگذاری کسب نکرده است. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده سهام پذیرفته شده در بورس ۶۸هزار و ۴۵۴میلیارد ریال بوده است.
در برآوردی که این شرکت از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها) ی عملیاتی برای سال آینده خود دارد به تامین مالی از محل سود سهام شرکت ها و یا خرید وفروش سهام توسط کارگزار شرکت اشاره شده است.
شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان شمالی در راستای دستیابی به چشم انداز و اجرای موفقیت آمیز ماموریت خود، سیاست های کلی زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. سیاست های مورد نظر که براساس آن برنامه ها و اقدامات راهبردی در شرکت جاری و ساری شده است. این شرکت مدیریت پرتفوی سهام را در راستای حفظ ارزش ذاتی سهام شرکتهای سرمایه پذیر پی گیر است. همچنین به دنبال ارتقای قدرت نقدشوندگی سهام شرکت ها  و کسب حداکثر سود و افزایش ارزش بازار بنگاه های فرعی و وابسته در حوزه کسب و کار است.

منبع: سنا

کد خبر 425255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =