قیمت انواع سکه در روز در نهم دی ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۴۷ هزار تومان، است.

به گزارش صدای بورس، در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۴۷ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۳۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۳ درصد رشد به ۱۸۷۷ دلار و ۹۸ سنت رسید. دیروز پس از تصویب بسته محرک مالی حدودا ۹۰۰ میلیارد دلاری تا ۱.۳ درصد افزایش داشت. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۸۸۲ دلار و ۸۰ سنت رسید.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جرئی همراه شده است؛ فعالان بازار طلا و سکه می گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد. بازاری‌ها می گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون و عمدتا به دلیل بسته های محرک مالی اقتصادهای جهان شاهد رشد بیش از ۲۴ درصدی بوده است.

گفتنی است، در بازار داخلی علاوه بر قیمت جهانی طلا، تغییرات قیمت ارز نیز باعث تغییرات قیمتی در طلا و سکه می شود؛ برهمین اساس نیز افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت ؛ دلار فعلا توان عبور از کانال ۲۶ هزار تومان را ندارد و در محدود ۲۵ هزار و ۸۰۰ تا ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان درجا می زند.

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۲۰۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴ میلیون و ۱۵۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۵۰ هزار

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۴۷  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۵۳۲  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۹۷۰  هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۷۹.۶

 

منبع: تسنیم

کد خبر 425097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =