جزییات معاملات امروز «شبریز»

در حالی که امروز ۸ دی ۹۹ شبریز به صف خرید خود را رسانده بود با عرضه حقوقی صف خرید خود را از دست داد و قیمت آن رو به پایین هل داده شد. در شبریز چه خبر بود؟

به گزارش صدای بورس، پتروشیمی تبریز معاملات امروز ۸ دی ۹۹ را در بازه سبز آغاز کرد و به صف خرید رسید و مدتی در صف خرید باقی ماند تا اینکه با عرضه سنگین حقوقی صف خرید این نماد شکسته شد و قیمت رو به پایین حرکت کرد. تابلو معاملات امروز شبریز چگونه بود؟

قیمت پایانی بر روی چه عددی بسته شد؟

با توجه به معاملات امروز شبریز  قیمت پایانی با ۱۳۵۰ ریال افزایش معادل ۴.۰۸ درصد رشد نسبت به پایانی روز قبل، بر روی ۳۴۴۶۰ ریال بسته شد.

تعداد، حجم و ارزش معاملات شبریز چقدر بود؟

در پایان داد و ستدهای امروز شبریز، در ۱۰ هزار و ۲۲۵  نوبت معاملاتی، ۳۵ میلیون و ۱۶۰  هزار برگه اوراق بهادار به ارزش یک هزار و ۲۱۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال معامله شد.

شایان ذکر است میزان میانگین حجم معاملات ماهانه شبریز ۳۲ میلیون و ۵۴ هزار برگه بوده است که حجم معاملات امروز بیشتر از میانگین حجم معاملات ماهانه بود.

میزان خرید و فروش حقیقی و حقوقی چقدر بود؟

امروز ۳۰ میلیون و ۹۳۹ هزار برگه سهم (۸۸ درصد) سهام شبریز را ۴ هزار و ۶۷۱ نفر حقیقی و ۴ میلیون و ۲۲۱ هزار برگه سهم (۱۲ درصد) را ۱۲ حقوقی خریداری کردند. همچنین در طرف مقابل، ۲۵ میلیون و ۶۶۶ هزار برگه سهم (۷۳ درصد) را ۳ هزار و ۳۵۵  نفر حقیقی و ۹ میلیون و ۴۹۴ هزار برگه سهم (۲۷ درصد) را ۱۳ حقوقی فروختند.

بدین ترتیب میزان خرید هر حقیقی ۲۲۸ میلیون ریال (۲۲ میلیون تومان) و میزان فروش هر حقیقی ۲۶۳ میلیون ریال (۲۶ میلیون تومان) بود.

قدرت خریدار حقیقی به فروشنده امروز در سهم شبریز، ۰.۸۶ برابر بود.

میزان ورود و خروج پول حقیقی چقدر بود؟

امروز شبریز شاهد ورود پول حقیقی به میزان ۱۸۱ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال (۱۸ میلیارد تومان) بود.

حمایت و مقاومت مهم شبریز کجاست؟

حمایت مهم بر روی قیمت ۲۷۱۳۰ ریال و مقاومت مهم این سهم بر روی قیمت ۳۷۳۰۰ ریال می‌باشد.

در شبریز چه خبر بود؟

منبع: نبض بورس

کد خبر 425050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =