شستا برگشت؟

شستا با  ۷۸۰ ریال افزایش برابر با ۳.۴۳ درصد با قیمت پایانی ۲۳ هزار و ۵۳۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس تهران امروز با ۴ هزار واحد ریزش در کانال یک میلیون ۴۱۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد. شاخص هم وزن بر خلاف روز های تمام سبز دوهفته ای امروز با یک هزار و ۲۸۹ واحد ریزش، تا رقم ۴۷۲ هزار و ۱۳۲ واحد عقب نشست.

ارزش معاملات امروز بورس تهران ۱۲۸ هزار و 2۵۸ میلیارد و 813 میلیون ریال بود.

نماد فارس امروز چه کرد؟
شرکت صنایع تروشیمی خلیج فارس با نماد فارس امروز با ۰.۳۳ درصد رشد داشت. این غول بورسی در ارزش بازار بالاتر از پتروشیمی قرار دارد.

شستا اولین مثبت ساز بورسی
شستا امروز با قیمت ۲۲ هزار ریال معاملات خود را آغاز کرد و تا ۲۳ هزار و ۸۸۰ ریال در میانه بازار نیز در مدار صعود قرار گرفت.
در محموع این غول بورسی با  ۷۸۰ ریال افزایش برابر با ۳.۴۳ درصد با قیمت پایانی ۲۳ هزار و ۵۳۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شد.

بیشتر بخوانید:
سیمان تهران در شرف تعطیلی/ گرانی هزار برابری سیمان در کمین تهران
لحظه به لحظه با بازار ۷ دی ۱۳۹۹
سیگنال فروشی کلک روزهای اوج بازار/ سهامداران بدون پارتی بخوانند

نمادهای شستا،تاپیکو، نوری  سه نمادی بودند که امروز تاثیر مثبت بر بازار گذاشتند و نمادهای وپارس، خودرو، رمپنا و شبندر ۴ نماد بورسی شاخص سازی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سرمایه داشتند.

سهامداران حقیقی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا امروز ۲۳۳ میلیون برگه سهام برابر با ۹۱.۲ درصد خریدند و ۹۲.۴ درصد فروختند.

حقوقی‌های شستا امروز بیشتر تماشاگر بازار بودند، تنها ۸.۷ درصد بیش از ۱۹ میلیون برگه سهام از سهام این شرکت را خریدند و ۷.۵ درصد بیش  از ۲۲ میلیون ریال نیز فرشنده بودند.

در مجموع امروز  ۹۵ هزار و ۲۱۳ برگه سهام شستا با حجم بیش از ۲۵۵ میلیون  و ارزش بازار یک میلیون و ۸۸۲ هزار  ۴۰۰ میلیارد ریال  در بورس تهران معامله شد. 

کد خبر 424930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =