مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی امروز ۲۶ آذر

امروز شاخص کل بورس تهران باز هم منفی شد و به سطح یک میلیون و ۴۱۳ هزار و۴۵۶ واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، در آخرین روز از معاملات هفتگی، شاخص کل بورس تهران باز هم منفی شد و با ۱.۰۴ درصد معادل ۱۴ هزار و ۸۶۸ واحد افت به سطح یک میلیون و ۴۱۳ هزار و۴۵۶ واحد رسید.

ارزش سبد سهام عدالت امروز نیز کاهش پیدا کرد و در پایان روز به ۱۰۸ میلیون و ۲۷۶ هزار ریال رسید.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم پس از ۱۱ روز افت پیاپی، امروز با افزایش روبه‌رو شد. قیمت دارایکم در پایان معاملات امروز به ۱۷۷,۸۸۰ ریال رسید.

صندوق پالایشی یکم امروز هم روندی نزولی داشت. امروز قیمت پایانی پالایش به ۹۱,۱۷۷ ریال رسید.

بیشتر بخوانید:
وضعیت بازارهای موازی در آخرین هفته آذر/ رقابت سکه و بورس در کاهش ارزش
افزایش ۸۸ میلیارد دلاری ارزش بازار «اپل»
ایران دومین تولیدکننده محصول جدید پتروشیمی

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: همه ابزارها در بازار سرمایه قبل از استفاده، در کمیته تخصصی فقهی مورد بررسی و تصویب قرار می گیرند.

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است، بازار سهام با توجه به ظرفیت‌های خود تا برگزاری مجامع ۴۰ درصد بازدهی خواهد داشت و به محدوده سقف قبلی دست خواهد یافت.

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) امروز با ۴.۶ درصد کاهش با قیمت پایانی ۲۴ هزار و ۶۲۰ ریال معاملات را به پایان برد.

شرکت داروسازی آوه سینا اعلام کرد که مجوز راه اندازی خط تولید جامدان خوراکی پر خطر را دریافت کرده است.

شرکت رینگ سازی مشهد در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۶۷ درصد رشد در درآمدهای عملیاتی، ۹۸۲ درصد در سود عملیاتی و ۳۱ درصد در دارایی‌ها به ثبت رساند.

در پنجمین کنفرانس بین‌المللی و دومین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر، تندیس برترین شرکت صنعتی در توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر به شرکت چادرملو اختصاص یافت.

شرکت هلدینگ داروپخش محل تامین افزایش سرمایه ۳۲۹ درصدی خود را تغییر داد. افزایش سرمایه «وپخش» از محل سود انباشته و آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی خواهد بود.

در معاملات بازار نزدک، ارزش سهام شرکت «اپل» با ۵ درصد افزایش به ۱۲۷ دلار و ۸۸ سنت رسید و ارزش بازار آن حدود ۸۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد. هم اکنون ارزش بازار شرکت اپل ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد دلار رسیده است.

کد خبر 424112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =