سهامدران «خاور» و «وآفری» بخواننند

مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه کارآفرین و شرکت ایران خودرو دیزل برگزار می شود.

به گزارش صدای بورس، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ایران خودرو دیزل در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ در شهر تهران به آدرس کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج ، شرکت محورسازان ایران خودرو برگزار می شود و در خصوص شمولیت مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت تصمیم گیری خواهد شد.
سهامداران که مایل به حضور در جلسه مجمع مزبور می باشند می توانند با ارائه برگ سهام و کارت شناسایی معتبر در ساعات اداری روز شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۶ جهت دریافت کارت ورود به جلسه به دفتر سهام شرکت واقع در تهران میدان آزادی ابتدای خیابان آزادی خیابان میرقاسمی پلاک۳۲ ساختمان شرکت تولیدمحورخودرو طبقه اول مراجعه کنند.
 

شرکت بیمه کارآفرین
جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه کارآفرین در ساعت ۰۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ در شهر تهران به آدرس میدان آرژانتین،خیابان احمد قصیر(بخارست)،کوچه هفدهم(شفق)،پلاک ۵ برگزار می شود و در خصوص تقلیل تعداد اعضای هیئت مدیره از ۷ نفر به ۵ نفر و اصلاح ماده ۲۹ اساسنامه شرکت تصمیم گیری خواهد شد.
سهامداران جهت دریافت برگه ورود به جلسه می توانند در ساعات اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ به نشانی دفتر مرکزی بیمه کارآفرین واقع در میدان آرژانتین،خیابان احمد قصیر(بخارست)،کوچه هفدهم(شفق)،پلاک ۵ اداره سهام مراجعه کنند.ضروری است مستندات موید نمایندگی،وکالت،ولایت و یا قیومیت را حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع فوق العاده به اداره سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.
با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت را جهت حضور ارائه کنند.

کد خبر 423889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =