کمیسیون صنایع اعتبارات در بودجه ۱۴۰۰ را افزایش داد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که در بودجه سال آینده اعتبارات این حوزه‌ها افزایش یافته است.

به گزارش صدای بورس، حجت‌الله فیروزی با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع، گفت: بررسی بودجه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستورکار کمیسیون قرار داشت، براساس توضیحات ارائه شده، در لایحه بودجه سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در حوزه‌های مذکور ایجاد و اعتبارات افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در نشست امروز مرکز پژوهش‌های مجلس، شهرک صنعتی و اتاق بازرگانی نیز پیشنهادات خود را برای بهبود بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی مطرح کردند، اضافه کرد: نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های مذکور پرداختند.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: مقرر شد بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن به منظور بررسی جزئیات با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، کارشناسی و ارزیابی شود و پیشنهاداتی که می‌تواند به بارور شدن بودجه این حوزه‌ها کمک کند به عنوان نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: از آنجایی که معادن پتانسیل مناسبی برای ارزآوری دارند و می‌توانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند، بودجه آنها باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

منبع: ایسنا

کد خبر 423818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =