شستا دیروز و امروز چه کرد؟

سهامداران حقیقی ۸۶.۳ درصد از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را خریدند و ۹ ۷.۹درصد فروختند.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز با ۱هزار و ۲۲۴ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۵۰۶ واحدی ایستاد و  مقاومت یک میلیون و ۵۰۰ واحدی را پس نداد. این عملکرد بورس در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بازار امروز را مثبت ارزیابی کرده بودند.

حکشتی، فارس، اخابر، کگل، شتران، شپنا، شستا شاخص سازان امروز بازار سرمایه بودند در بین این گروه تنها اخابر و حکشتی تاثیر مثبت روی شاخص داشت و شستا غول بورسی شاخص ساز با ۱.۶۷درصد سقوط با قیمت پایانی ۲۸ هزار و ۸۷۰ ریال بسته شد در حالی که دیروز شستا با  ۲۹ هزار و ۳۶۰ ریال بسته شد.

بیشتر بخوانید:
سهامداران «ولقمان» بخوانند
سهامداران «وکوثر» توجه کنند
بزودی شاخص به یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد می‌رسد

«شستا» امروز با قیمت ۲۹هزار و ۱۵۰ریال معاملات خودر را در بازار اول بورس شروع کرد، این نماد با صف خرید در اوایل بازار روبرو بود که قیمت «شستا » را تا ۲۹هزار و۵۰۰ ریال تا ساعت ۹:۱۲ دقیقه بالا برد، در ادامه صف خرید تبدیل به صف فروش شد و در نهایت با قیمت  پایانی ۲۹ هزار و ۱۵۰ریال برای روز معاملاتی فردا بسته شد.

حقیقی ها ۸۶.۳درصد شستا را خریدند و ۹۷.۹درصد فروختند. حقوقی ها نیز بی رمق در این بازار حاضر شدند و تنها ۱۳.۶درصد خریدند و  ۲درصد فروختند. در مجموع ارزش معاملات امروز در شستا  ۵هزار و ۳۵۶میلیارد ریال بود .

کد خبر 423491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =