۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
رشد فروش ۶ ماهه «دالبر»

شرکت البرز دارو در گزارش شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ اعلام کرده است که توانسته فروش محصولات خود را به مبلغ چهار هزار و ۱۲میلیارد ریال برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته با رشد همراه شده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت البرز دارو در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود سود انباشته را ۲ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال اعلام کرد و برای هرسهم سود ۹۵۰ ریالی محقق ساخته است.

این شرکت در گزارش خود سود عملیاتی را ۲هزار و ۹۳میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه شده است. همچنین سود خالص آن با رشد ۸۲درصدی به ۲هزار و ۹۰میلیارد ریال رسید.

دالبر در مدت ۶ماه فعالیت سال مالی منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ فروش محصولات خود را مبلغ ۳هزار و ۵۴۲میلیارد ریال اعلام کرده بود که در ۶ماهه فعالیت سال جاری با افزایش به ۴هزار و ۱۲میلیارد ریال رسانده و از این محل مبلغ یک هزار و ۹۹۰میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که در زمینه تولید و فروش مدیریت در کنار وظیفه اجتماعی خود درحوزه سلامت جامعه تلاش می کند خطوط تولید شرکت بیشترین انطباق را با استاندارد های سازمان غذا و دارو و استاندارد های جهانی داشته باشد. در این راستا با توسعه استاندارد های GMP و مدیریت تغییر و بهبود بهره وری تولید و عملیات و بهره برداری بهینه از دارایی ها و مدیریت ریسک منابع داشته باشد. همچنین شناسایی و تمرکز بر مشتریان، محصولات و بازارهای استراتژیک با حاشه سود بالاتر و پایدارتر در برنامه دارد و به دنبال بهینه سازی مدیریت زنجیره توزیع است تا به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد. در همین راستا در طی ۶ماه اول سال۱۳۹۹ شرکت توانسته ۸۰درصد بودجه فروش سال خود را پوشش دهد.

منبع: تحلیل بازار

کد خبر 423357

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =