نتایج کنفرانس «وکوثر» و «بکوثر»

شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و شرکت بیمه کوثر اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و شرکت بیمه کوثر در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۶۹۹۹۳۹ و به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ برگزار و اهم مطالب مطرح شده بشرح زیر است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در نامه‌ای به معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که در بازه زمانی مشخص شده سوال یا ابهامی در سامانه تدان مطرح نشد و از تاریخ گزارش گری قبلی تاکنون تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.
بدیهی است در صورت وقوع هر گونه رخداد با اهمیت مراتب مطابق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، منتشر خواهد شد.

فیروزآبادی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در نامه‌ای به معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که در بازه زمانی مشخص شده سوال یا ابهامی در سامانه تدان مطرح نشد و از تاریخ گزارش گری قبلی تاکنون تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از شرایط کلی بازار سرمایه است.
بدیهی است در صورت وقوع هر گونه رخداد با اهمیت مراتب مطابق ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، منتشر خواهد شد.

کد خبر 423210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =