نتایج کنفرانس اطلاع رسانی «فزرین»/ رشد حاشیه سود شرکت

شرکت زرین معدن آسیا اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت زرین معدن آسیا اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۶۹۹۴۵۱ و به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ برگزار و اهم مطالب مطرح شده بشرح زیر است.

۱- دلیل رشد حاشیه سود شرکت در ۶ ماهه اول به رغم افت قیمت های جهانی چه چیزی می باشد؟
عمده فروش کنسانتره سرب و روی این شرکت براساس نرخ های مصوب شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سهمیه بندی آن شرکت و با توجه به عیار سرب و روی موجود در آن و همچنین قیمت شمش سرب و روی در بازار بورس لندن (LME) و نرخ دلار میانگین نرخ دلار نیمایی و سنایی انجام شده است. با توجه به اینکه عیار کنسانتره روی و سرب و قیمت دلار و قیمت سرب و روی در بازار جهانی از ابتدای سال ۹۹ تا پایان شهریور ماه ۹۹ سیر صعودی داشته است، بنابراین نرخ فروش محصولات و حاشیه سود این شرکت نیز افزایش داشته است.

۲- معدن مهدی آباد چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید؟ عیار خاک آن چند درصد است؟
با ذکر این نکته که شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد مالک معدن مهدی آباد نمی باشد و فقط ماده معدنی مورد نیاز خود را از معدن مزبور تهیه می کند، به اطلاع می رساند که فاز اول تولید روی اکسیده شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد با دریافت خاک کم عیار ۵ تا ۷ درصد از معدن مهدی آباد یزد تکمیل و راه اندازی شده و فاز دوم نیز در حال تولید آزمانیشی جهت ورود به فاز بهره برداری نهایی است.

۳- عیار خاک معدنی خریداری شده و کنسانتره سرب و روی تولید چند درصد است؟
عیار ماده معدنی خریداری شده بین ۵ تا ۳۴ درصد و عیار کنسانتره روی و سرب تولیدی با توجه به عیار ماده معدنی دریافتی که سه نوع کم عیار، متوسط عیار و پرعیار است متغیر و به شرح زیر است:
کنسانتره روی اکسیده مابین ۱۴ تا ۳۰
کنسانتره سرب اکسیده مابین ۴۲ تا ۵۸
کنسانتره روی سولفور مابین ۴۰ تا ۵۸
کنسانتره سرب سولفور مابین ۴۷ تا ۶۴


۲

کد خبر 422975

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =