۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
فروش یکجای گروه مالی پارسیان

بانک پارسیان قصد دارد تمام سهم خود را از شرکت گروه مالی پارسیان به فروش برساند.

گزارش صدای بورس، بانک پارسیان در نظر دارد ۱۰ میلیارد سهم معادل ۱۰۰ درصد از کل شرکت گروه مالی پارسیان را از طریق مزایده به فروش برساند. برنده این مزایده می‌تواند با شرایط ۵۰ درصد نقد و باقی مانده آن را در اقساط دو ساله تسویه حساب کند.

براساس این گزارش، زیرمجموعه‌های این شرکت عبارتند از: بانک پارسیان، بیمه پارسیان، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، لیزینگ پارسیان، کارگزاری پارسیان، صرافی‌پارسیان، صندوق قرض آلحسنه پارسیان، خدمات بیمه‌ای امین پارسیان، خدمات مشاور خرد پیروز، تامین اندیش پارس،گروه صنایع فولاد صبح پارسیان و پالایش پارسیان سپهر. 

گروه مالی پارسیان به صورت شرکت سهامی خاص و تحت شماره ۴۵۳۹۲۳ مورخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۰ به ثبت رسیده است و در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به شماره ۱۱۶۸۳ به عنوان شرکت مادر (هلدینگ) درج شده است. سرمایه شرکت در حال حاضر مبلغ ۵.۰۰۰ میلیارد ریال است و موضوع فعالیت شرکت بر اساس مفاد اساسنامه شامل ایجاد، سرمایه‌گذاری یا مشارکت در تاسیس شرکت‌های تجاری از هر قبیل و خرید و فروش سهام شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی شرکت‌های تجاری می‌باشد. بخش با اهمیتی از دارایی های گروه مالی پارسیان در سهام شرکت‌های تابعه ( فرعی و وابسته) سرمایه‌گذاری شده که در این شرکت‌ها، گروه مالی دارای نفوذ و کنترل قابل ملاحظه‌ای است.

در حال حاضر بانک پارسیان مالک ۹۹/۹۹۸ درصد از سهام گروه مالی پارسیان است و شرکت‌های تامین اندیش پارس، تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، تجارت الکترونیک پارسیان و لیزینگ پارسیان هرکدام مالک ۰/۰۰۰۵ درصد از این شرکت هستند.

علاقمندان به شرکت در این مزایده می‌توانند برای دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ به آدرس تهران میدان صنعت بلوار فرحزادی خیابان زرافشان غربی پلاک ۴- ادارات مرکزی بانک پارسیان طبقه ششم -مدیریت امور شرکتها، مجامع و سرمایه گذاریها مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۸۴۸۴۲۶۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 422628

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «وپارس» چوب حراج می‌زند

    «وپارس» چوب حراج می‌زند

    بانک پارسیان نتوانسته است شرکت‌های زیر مجموعه خود را در قالب شرکت گروه مالی پارسیان بفروشد و اکنون تصمیم به فروش آنها به صورت جداگانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =