گزارش عملکرد یک ماهه ۷ شرکت بورسی

شرکت‌های پتروشیمی جم، داروسازی کاسپین، زرین معدن آسیا، داروسازی اسوه، بانک صادرات ایران، کاشی پارس و تولید ژلاتین کپسول ایران گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، برخی از شرکت های بورسی گزارش یک ماهه خود را منتشر کردند که در ادامه می خوانید:

«جم»
شرکت پتروشیمی جم در آبان ماه ۲۳۷۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به ماه قبل ۳۴ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۱۲۵ درصد افزایش یافته است. میانگین درآمد ماهانه شرکت در سال ۹۹ برابر ۱۳۷۹ میلیارد تومان بوده است.

مجموع درآمد شرکت در ۸ ماهه سال ۹۹ برابر ۱۳۴۱۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

تعداد فروش شرکت در ۸ ماهه سال ۹۹ برابر ۱.۲۸ میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافته است.

درآمد صادراتی شرکت در ۸ ماهه سال ۹۹ برابر ۴۱۷۷ میلیارد تومان بوده که ۳۱ درصد کل درآمد شرکت است.

نرخ فروش اتیلن در آبان ۱۴۰۳۷۰ ریال برای هر کیلو بوده که نسبت به ماه قبل ۶۴ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

«کاسپین»
شرکت داروسازی کاسپین تامین در آبان فروش ۵۱ میلیارد تومانی را به ثبت رساند که این عدد در ماه گذشته ۳۴ میلیارد تومان بوده است. مجموع فروش ۸ ماهه ۳۲۳ میلیارد تومان است که ۳۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

مقدار  فروش داروی تزریقی در آبان ۱۹ میلیون عدد بود و نرخ این محصول نیز در آبان ۲ هزار و ۹۵۴ تومان به ازای هر عدد بود که ۴۷ درصد بیشتر از مهر است.

سهم ۲۵۸۴ تومان است و در ماه گذشته ۵ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

«فزرین»
شرکت زرین معدن آسیا در آبان ماه ۲۳۳۸ تن کنسانتره روی با نرخ ۱۳ میلیون تومان به فروش رسانده که در ماه قبل این عدد ۸۶۲۳ تن با نرخ ۵.۹ میلیون تومان بوده است.

فروش ریالی شرکت در این ماه ۳۴ میلیارد تومان بوده که در قیاس با مهر ماه ۳۳ درصد افت را نشان می دهد.

جمع فروش ۸ ماهه نخست سال جاری شرکت، ۲۳۲ میلیارد تومان گزارش شده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۸۷ میلیارد تومان بوده است.

قیمت سهم ۲۲۳۵ تومان می باشد و در یکماه گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

«داسوه»
داروسازی اسوه در آبان ماه به فروش ۳۹.۵ میلیارد تومانی رسید که نسبت به ماه گذشته حدود ۲۰ درصد رشد داشته است.

شرکت در این ماه حدود ۵۵ میلیون عدد انواع محصولاتش را فروخته است که نسبت به مهر ماه رشد ۱۷ درصدی را نشان می دهد.

داسوه در آبان ماه ۵۳ میلیون عدد انواع قرص ها و دراژه ها با نرخ ۶۲۲ تومان به ازای هر عدد فروخته در حالی که در ماه قبل ۴۴ میلیون عدد از این محصول را با قیمت ۳۶۶ تومان به ازای هر عدد به فروش رسانده بود.

مجموع فروش ۸ ماهه نخست سال جاری شرکت به ۱۸۸.۵ میلیارد تومان رسیده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

 قیمت سهم ۲۷۰۰ تومان می باشد و در یک ماه گذشته ۴ درصد رشد داشته  است.

«وبصادر»
درآمد تسهیلات بانک صادرات ایران در آبان ماه با ۳۰ درصد افت نسبت به ماه گذشته به حدود ۱ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان رسیده است.

سود پرداختی به سپرده ها طی این ماه با افت ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۱ هزار  و ۸۱۴ میلیارد تومان رسیده است.

در نتیجه بانک صادرات در این ماه حدود ۷۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که ۹۱ درصد افت نسبت به ماه گذشته را نشان می دهد.

تراز بانک در ۸ ماه نخست سال جاری مجموعا ۲ هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان مثبت بوده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده بود.

قیمت سهم ۳۸۰ تومان است و در یک ماه گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

«کپارس»
شرکت کاشی پارس در آبان ماه حدود ۳۵ میلیارد  تومان فروش داشته که بیشترین فروش ماهانه شرکت می باشد و نسبت به مهر ماه رشد ۳ درصدی را نشان می دهد.

مجموع فروش ۸ ماهه ابتدایی سال جاری ، ۱۸۲ میلیارد تومان گزارش شده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان بوده است.

مقدار تولید و مقدار فروش محصول اصلی شرکت یعنی کاشی دیوار در این ماه به ترتیب ۳۱۹ و ۷۹۹  هزار مترمربع می باشد که رشد ۱۸ و ۱۳۹ درصدی به نسبت ماه قبل داشته اند.

در مقابل نرخ فروش این محصول با افت ۷۴ درصدی نسبت به ماه مهر مواجه شده است.

قیمت سهم ۱۴۳۹۱ تومان می باشد و در یک ماه گذشته ۵۴ درصد بازدهی داشته است.

«دکپسول»
شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در آبان ماه ۲۰ میلیارد تومان فروش داشت که تقریبا مشابه ماه قبل بوده است.  دکپسول در ۸ ماه ابتدایی سال جاری به فروش حدود ۱۱۲ میلیارد تومانی رسیده در حالی که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان بوده است(رشد ۸۶ درصدی را نشان می دهد).

فروش مقداری پوکه کپسول دارویی در آبان ماه حدود ۵۳۵ میلیون عدد بوده است. نرخ فروش این محصول تقریبا مشابه مهر ماه و ۳۷۵تومان است.

قیمت سهم ۳۶۶۲ تومان است و در یک ماه گذشته حدود ۶ درصد رشد داشته است.

کد خبر 422419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =