افزایش صادرات محصولات «خراسان»

شرکت پتروشیمی خراسان با سرمایه یک هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال، گزارش فعالیت دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس،  میزان فروش ماهیانه "خراسان" در آبان ماه امسال ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از رشد ۲۳ درصدی برخوردار است.

همچنین مقایسه فروش شرکت پتروشیمی خراسان در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ از افزایش ۱۴۴ درصدی میزان فروش حکایت دارد.

میزان فروش داخلی "خراسان" در ماه آبان مبلغ یک هزار و ۴۱ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ۹۹ رشد ۸ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش داخلی  این شرکت در آبان ماه امسال، اوره حمایتی به مبلغ ۵۳۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی شرکت پتروشیمی خراسان در آبان ماه امسال مبلغ یک هزار و ۵۶۹ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ رشد ۳۶ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش صادراتی "خراسان" در آبان ماه امسال، اوره صادراتی به مبلغ یک هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال بوده است.

لازم به ذکر است، شرکت پتروشیمی خراسان از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۳۹۹، در مجموع مبلغ ۱۱ هزار و ۹۳۱ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ از رشد ۳۰ درصدی برخوردار است.

منبع: سنا

کد خبر 422340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =