با روند اشتباه بازارسازی مقابله کنیم

فردین آقا بزرگی افزود: سیگنال فروشی در بازار سرمایه یعنی هر شخصی به خودش این اجازه را می دهد که وارد حوزه کارشناسی شود و اظهارنظر کند و جالب اینکه به ازای ارائه این خدمات، منابع قابل توجهی هم از سوی علاقمندان و سرمایه گذاران دریافت کند.

به گزارش صدای بورس، آقابزرگی با تأکید بر اینکه اقدامات سلبی و نظارتی در این حوزه باید با اصلاح زیرساخت ها همراه شود گفت: به دنبال سیاست های پولی دولت و تحول عظیم در بازار سرمایه حجم عظیمی از نقدینگی بدون توجه به زیرساخت های مورد نیاز این بازار اعم از کنترل سیگنال فروش ها، سامانه معاملات، ریسک و نحوه سرمایه گذاری به بازار هدایت شد.

کارشناس بورس و بازار سرمایه با اذعان به سیگنال دهی دولت در بازار سرمایه گفت: بیشترین میزان کسری بودجه دولت در سال ۹۸ و ۹۹ با تشویق آحاد مردم به سرمایه گذاری در بورس و بدون نهادهای مالیِ دارای مجوز مصادف شد.

وی افزود: تا زمانیکه نگاه دستوری و مدیریت از بالا به پایین بر این بازار حاکم باشد فلسفه و نتیجه اصل سرمایه گذاری در زیرساخت ها هم محقق نخواهدشد.

آقابزرگی بر ضرورت افزایش سطح آگاهی مردم در استفاده از خدمات مختلف از جمله خدمات مالی تأکید کرد و گفت: به جای مقابله و برخوردهای سلبی بهتر است سطح دانش و آگاهی مردم را عمق ببخشیم و از طریق مقابله با روند اشتباه بازارسازی، مجاری دارای مجوز را تبلیغ کنیم.

منبع: عصر مالی

کد خبر 422335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =