یک پیش بینی/ پیشتازان اول سوددهی در بازار فردا کدام گروه‌ها هستند؟

صنایع غذایی، خودرویی‌ها، بانکی‌ها از جمله گروه‌های پرطرفدار بورس فردا هستند.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز عدد 26 هزار واحد را لمس کرد و در نهایت در کانال یک میلیون و 375 هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص هم‌وزن با ۱/۲۹ درصد معادل ۴۹۲۳ واحد به ۳۸۷,۶۱۴ برسد.

عظیم ثابت، کارشناس بازار سرمایه در ارتباط با پیش‌ بینی بازار سرمایه گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: رصد بازار نشان می‌دهد  از روز شنبه روز اول آذر  بازار متعادل است و روند بازار چندان جهت دار نیست و هیجانات آن پایان یافته است.

بیشتر بخوانید:

دنیانور: شیوه نامه جدید وزارت صمت شبیخون به فولاد است
بالا بردن دامنه نوسان باعث سفته‌بازی در بازار می‌شود
پتانسیل رسیدن به روزهای اوج وجود دارد

وی در ارتباط با گروه‌های پر طرفدار صنعت برای روز کاری فردا بیان کرد: خودرویی‌ها، بانکی‌ها از جمله صنایع پیشرو هستند این صنایع به دلیل حصور در ای تی اف ها مورد استقبال بازار قرار دارند. 

کارشناس بازار سرمایه  افزود: بازار از صنایع دلار محور فاصله گرفته است، صنایع سیمانی، غذایی، لبنیات، شیر در کنار صنایع لاستیک آینده روشنی دارند.

ثابت بر امکان افزایش قیمت سیمان در بازار اشاره کرد و گفت: خبر افزایش قیمت سیمان در آینده بر سهام سیمانی‌ها تاثیر مثبت گذاشته و سهام شرکت‌های سیمانی را مورد توجه سهامداران حقوقی قرار داده است. 

مدیرعامل کارگزاری بانک سپه  در ادامه گفت: بازار سرمایه از اخبار تاثیر می‌گیرد. گروه فولادی‌ها از خبر وزارت صمت مبنی بر قیمت گذاری دستوری و قوانین مربوط به صادرات تاثیر منفی گرفت و شاهد کاهش ارزش سهام فولادی ها از شنبه اول اذر 99 ( روزی که ابلاغیه وزارت صمت اعلام شد) هستیم.

در بررسی بازارها شاهد هستیم که در طول روزهای گذشته از آذر بازار سرمایه پربازده ترین بازار برای سرمایه گذاری است.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 422059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =