حجم معاملات گواهی سپرده کالایی در آبان ماه

در جریان معاملات آبان ماه ۱۳۹۹، تعداد ۱۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۱۷۹ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۹۱۸۰ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریال در بازار گواهی سپرده بورس کالای ایران دادوستد شد.

به گزارش صدای بورس، در جریان معاملات ماه مذکور، تعداد ۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۱۰۰ گواهی سپرده سکه طلا به ارزشی بیش از ۸۶۱۵ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

همچنین ۵ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۹۴۴ گواهی سپرده زعفران نگین نیز به ارزشی بالغ بر ۴۹۵ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال خرید و فروش شد. ۲۸۱ هزار و ۵۷۴ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز به ارزشی نزدیک به ۲۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

در خصوص دارایی پایه زعفران نگین و پوشال، معامله گران در روزهای پایانی آبان ماه شاهد بازگشایی نماد انبارهای پذیرش شده با سررسید آبان ماه ۱۴۰۰ نیز بودند.

مجموع حجم معاملات گواهی سپرده پست فندقی ۳۲-۳۰ و بادامی ۳۰-۲۸ به ۳۱ هزار و ۷۷۸ گواهی مبتنی بر کالا رسید و ارزش آن به ۴۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال نزدیک شد.

همچنین دادوستد ۵۶۵۲ گواهی سپرده زیره سبز نیز در آبان ماه رقم خورد و ارزش ۲.۷ میلیارد ریالی را در پی داشت.

در پایان این گزارش می افزاید، در تنها نماد کشمش سبز قلمی انبار خلیل آباد نیز ۷۱۳۱ گواهی به ارزشی بیش از دو میلیارد و۶۵۸ میلیون ریال خرید و فروش شد.

منبع: کالاخبر

کد خبر 421909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =