۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
«کچاد» اطلاعیه داد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده اطلاعیه داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت معدنی و صنعتی چادرملودر افشا اطلاعات با اهمیت اعلام کردبا توجه به ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری درخواستی سازمان بورس(کدال) مبنی بر مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به استحضار می رساند با توجه به نامه شماره ۶۹۵۴۴۱ مورخ یکم آذرماه ۹۹ که برای این شرکت ارسال شده است ، معروض می دارد که مصوبه شماره ۱۵۴ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت طی نامه شماره ۹۷۵۴۴ مورخ ۲۸/۰۸/۱۳۹۹ به وزرای صمت و امور اقتصاد و دارایی ابلاغ شده است.

این شرکت تاکنون از این بابت ابلاغیه ای نداشته است، بنابراین از آنجا که روال و روند اجرای ابلاغیه فوق، مستلزم ابلاغ برنامه های مربوط از سوی وزارت صمت است، در حال حاضر نمی توان مفروضات آتی از بابت تاثیر اجرای ابلاغیه مذکور را، احصاء کرد.

بدیهی است به محض دریافت ابلاغیه وزارت صمت در جهت اجرای مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تعیین آثار اجرایی آن ، بلافاصله نسبت به شفاف سازی اقدام و مراتب به اطلاع عموم از طریق درج در سامانه کدال خواهد رسید. 

همچنین در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

کد خبر 421886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =