«غگرجی» ۱۴۰۵ ریال سود کنار گذاشت

شرکت بیسکویت گرجی با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت بیسکویت گرجی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۰۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم یک هزار و ۱۷۴ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۳۱ ریالی در هر سهم حکایت دارد.

شرکت بیسکویت گرجی در دوره یاد شده، مبلغ ۳۵۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۲۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۱ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، افزایش ۲۳۱ ریالی در سود هر سهم مشاهده می‌شود. براساس گزارش حسابرسی نشده، سود هر سهم شرکت بیسکویت گرجی یک هزار و ۱۷۴ ریال و سود خالص ۳۵۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال عنوان شده است.

یادآوری می‌شود "غگرجی" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۲۱ ریال و سود خالص را ۲۰۱ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، شرکت بیسکویت گرجی دلایل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

میانگین موزون سهام باتوجه به افزایش سرمایه ثبت شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ به تعداد ۲۵۰ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸۰ است. اختلاف بهای تمام شده با حسابرسی نشده به دلیل تغییر طبقه‌بندی در حساب سایر هزینه ها است.

منبع: سنا

کد خبر 421868

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =