روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته پایانی ماه آبان، هزار و ۲۳۰ تومان کاهش یافت و وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد که با ثبت رقم ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته پایانی ماه آبان، هزار و ۲۳۰ تومان کاهش یافت و وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد که با ثبت رقم ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه حدود ۷ درصد کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه به‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز نرخ ارز در صرافی ملی بیش از ۱۵۰۰ تومان کاهش یافت و سرانجام پس از نوسانات متعدد، قیمت دلار به رقم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها این روند ادامه پیدا کرد و در آخر قیمت دلار به رقم ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه سایت صرافی ملی در ابتدای روز از دسترس خارج شد که پس از بازگشت این سایت نرخ ارز بیش از دو هزار تومان افزایش یافت و بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۳۲ هزار و ۵۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۷ هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۱ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

منبع: کانال پیش بینی بورس

کد خبر 421766

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =