۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
وضعیت ۵ بازار مختلف در ۲۸ آبان

بازارهای مختلف می‌توانند روی هم تاثیر بگذارند و یا از رفتار یک بازار می‌توان بازار دیگری را پیش بینی کرد. در این گزارش شاخص‌های بازار از جمله بورس تهران، دلار، انس طلا ، طلا گرمی و رمز ارزها را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس تهران امروز رشد بسیار خوبی را تجربه کرد و توانست ۳/۷ درصد معادل ۴۸۰۰۰ واحد رشد را تجربه کند. رشد ۱/۷۹ درصدی شاخص هم وزن نشان می‌دهد نمادهای شاخص ساز در این رشد تنها نیستند و اغلب شرکت‌های فعال در بازار روند رو به رشدی دارند. در فرابورس هم وضعیت سبز بود و شاخص فرابورس توانست با ۲۹۸ واحد به ارتفاع ۱۶،۶۴۷ واحد برسد. می‌توان امیدوار بود روند صعودی شاخص کل تا ۱۶۰۰هزار واحد ادامه داشته باشد.

دلار امروز هم کمی کاهش قیمت داشت و تا این لحظه ۲۵۷،۲۶۰ ریال رسیده است. این شاخص تا ۲۳۰،۰۰۰ هزار ریال هنوز راه زیادی در پیش دارد.

انس طلا کمی کاهش دارد اما هنوز در محدوده مقاومت ۱۹۰۰ دلار حضور دارد. به نظر می‌رسد انس منتظر اخباری است تا برای ریزش تا ۱۸۶۰ و بعد از آن ۱۸۰۰ دلار و یا صعود تا ۱۹۰۰ دلار تصمیم بگیرد.

طلا ۱۸ عیار در بازار داخلی از ابتدای روز تا کنون بیش از ۲ درصد کاهش داشته است و خود را به ۱۱،۶۰۰،۰۰۰ ریال رسانده است. با توجه به همبستگی این شاخص به دلار و انس طلا احتمالا روند آن کاهشی خواهد بود. حمایت‌های بعدی طلا ۱۸ عیار ۱۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال و ۱۰،۵۰۰،۰۰۰ ریال براورد می‌شود.

ارزهای دیجیتال روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند. معروفترین ارز دیجیتال بیت کوین به سرعت در حال نزدیک شدن به سقف تاریخی خود در محدوده ۱۹۰۰۰ دلار است. هفته دوم دسامبر سال ۲۰۱۷ بالاترین ارزش با ۱۹۲۲۱ دلار برای بیت کوین ثبت شده و انتظار می‌رود این ارز تا این سقف صعود داشته باشد. ارزش بیت کوین تا این لحظه ۱۷۶۴۸ دلار ثبت شده است.

اتریوم به نظر می‌رسد درگیر مقاومت ۴۸۰ دلار است و احتمالا به زودی از این مقاومت عبور خواهد کرد . در مجموع روند این رمز ارز هم رو به رشد ارزیابی می‌شود

کد خبر 421670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =