«بپاس»، «صبا»، «ارفع» تاثیرگذاران شاخص‌کل فرابورس

نمادهای «بپاس»، «صبا»، «ارفع» از نمادهای تاثیرگذار و پرتراکنش شاخص کل امروز فرابورس بودند.

به گزارش صدای بورس نماد «بپاس» امروز با ۴.۸۸ درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۶۸.۶۸۹ ریال بسته شد.
در معاملات امروز نماد «بپاس»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۹۹ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل تنها یک درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.
در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۳ میلیون سهم  معادل ۷۹  درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۲۱ درصد معادل  ۹۳۲ هزار سهم را فروختند.

نماد «صبا» امروز با ۲.۲۶ درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت ۷.۶۹۷ ریال بسته شد.
در معاملات امروز نماد «صبا»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۹۹ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۱ درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.
در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۳۶ میلیون سهم  معادل ۹۱  درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۹ درصد معادل  ۳ میلیون سهم را فروختند.

نماد «ارفع» امروز با ۴.۸ درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت ۱۳.۸۴۲ ریال بسته شد.
در معاملات امروز نماد «ارفع»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۷۹ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۲۱ درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.
در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۲۹ میلیون سهم  معادل ۹۱  درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۹ درصد معادل ۲ میلیون سهم را فروختند.

کد خبر 421418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =