۵ نماد شاخص ساز امروز چه کردند؟/ بازار سرمایه یک قدمی بایدن

۵ نماد شاخص ساز امروز نمادهای فولاد، فملی، کگل، کچاد و پارس بودند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۲۸ هزار و ۹۱ واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۶۲ هزار و ۴۸۰ واحد به کار خود پایان داد.

۱- فولاد مبارکه اصفهان « فولاد»
امروز در نماد شاخص ساز «فولاد» حقیقی ها ۸۱.۹درصد برابر با ۱۱میلیون و ۳۸۸هزار سهم و حقوقی ها ۱۸درصد برابر با ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار سهم فروختند.
در مجموع حقیقی ها و حقوقی ها در نماد «فارس» ۲ هزار و ۹۸۰ سهم خریدند و ۱۷۵ سهم فروختند و نماد «فولاد» با کاهش ۴.۹۵ درصد به مبلغ ۱۲ هزارو ۳۰۰ریال معامله شد.

۲- شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ «فملی»
امروز در نماد «فملی» حقیقی ها ۷۶.۶درصد برابر با ۸میلیون و۷۳۴ هزار سهم و حقوقی ها ۲۳.۳درصد برابر با ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار سهم فروختند.
در مجموع حقیقی ها و حقوقی ها در نماد «فملی» ۳هزار و ۴۰ سهم خریدند و ۱۳۶سهم فروختند. سهام  نماد «فملی» با کاهش یک هزار و ۹۰ ریالی برابر با  ۴.۹۸ درصد با مبلغ ۲۰هزارو ۸۱۰ ریال برای روز معاملاتی فردا بسته شد.
حجم معاملات شرکت صنایع مس ایران امروز ۱۱ میلیون ۴۰۰ هزار سهم به ارزش معاملاتی ۲۳۷ میلیارد و ۲۳۶ میلیون بود.

بیشتر بخوانید:
جزییات نحوه حذف سفارش فروش سهام عدالت
بازی دلالان با دلار و خودرو
مداوم خرید وفروش نکنید
جزییات نحوه حذف سفارش فروش سهام عدالت

۳- شرکت معدنی و صنعتی گل گهر«کگل» 
امروز در نماد «کگل» حقیقی ها ۳۰.۱ درصد برابر با ۲ میلیون و ۱۰۱ هزار سهم و حقوقی ها ۶۹.۸ درصد برابر با ۴ میلیون و ۸۷۱ هزار سهم فروختند.
در مجموع حقیقی ها و حقوقی ها در نماد «کگل» ۴۱۲ سهم خریدند و ۴۱ سهم فروختند. سهام این نماد با کاهش ۷۳۰ ریالی برابر با  ۴.۶۱ درصد با مبلغ ۱۵ هزار و ۱۲۰ ریال برای روز معاملاتی فردا بسته شد.
حجم معاملات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر امروز ۵۶۷ سهم به ارزش معاملاتی۶ میلیون و ۹۷۲ هزار  بود.

۴- شرکت معدنی‌وصنعتی‌چادرملو «کچاد»
امروز در نماد «کچاد» حقیقی ها ۲۹.۸ درصد برابر با ۴ میلیون و ۵ هزار سهم و حقوقی ها ۷۰.۱ درصد برابر با ۹ میلیون و ۴۲هزار سهم فروختند.
در مجموع حقیقی ها و حقوقی ها در نماد «کچاد» ۴۱۲ سهم خریدند و ۴۱ سهم فروختند. سهام این نماد با کاهش ۷۹۰  ریالی برابر با  ۴.۹۶ درصد با مبلغ ۱۵ هزار و ۱۴۰ریال بسته شد. حجم معاملات شرکت معدنی‌وصنعتی‌چادرملو امروز یک هزار و  ۱۱۳سهم به ارزش معاملاتی۱۳ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال  بود.

۵- شرکت پتروشیمی پارس «پارس»
امروز در نماد «پارس» حقیقی ها ۶.۴ درصد برابر با ۲۵ هزار و ۸۲۶ سهم و حقوقی ها ۹۳.۵ درصد برابر با ۷۶۲هزار و ۶۲۷سهم فروختند.
در مجموع حقیقی ها و حقوقی ها در نماد «پارس» ۱۵۵سهم خریدند و ۶۱ سهم فروختند. سهام این نماد با کاهش ۷۰۰۰ریالی برابر با  ۵ درصد با مبلغ ۱۳۳هزار و ۲۰ ریال بسته شد.
حجم معاملات شرکت پتروشیمی پارس  امروز ۲۶۸ سهم به ارزش معاملاتی۱۰۸ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال بود.

کد خبر 420749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =