نگاهی به عملکرد مهرماه «گوهران»

شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۷۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید با سرمایه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۳ هزار و ۸۹۴ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال به ۵ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید نیز با کاهش ۴ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال معادل ۲۹ هزار و ۳۹۷ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال محاسبه شد.

گوهران تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۷ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال به مبلغ ۲۱۹ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۶۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۹ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: سنا

کد خبر 420085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =