کاهش ارزش دارا یکم (۳ آبان ماه)

بازار امروز روندی نزولی داشت و با کاهش بیش از ۳۸ هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحد قرار گرفت. ارزش روز دارا یکم نیز همزمان با کاهش بازار با افت مواجه شد.

به گزارش صدای بورس،بازار امروز در حالی به پایان رسید که شاخص کل  با ریزش ۳۸ هزار واحدی در محدوده‌ی یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحد ایستاد. در همین راستا شاخص کل هم وزن در ارتفاع ۳۸۹ هزار و ۱۱۷ واحد باقی ماند که با ریزش ۴۷۶۲ واحدی همراه بود. تعداد معاملات امروز بازار سهام ۳۵۹ هزار و ۲۷۲ سهم و  ارزش معاملات در بازار امروز ۳۴ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال بود.

در روز جاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم - سهام دارا یکم با کاهش ۱۶۱۳۰ ریالی ( افت ۸.۶ درصدی) و با قیمت ۱۸۳.۹۲۰ ریال در بازار معامله شد و در نهایت قیمت پایانی این نماد با کاهش ۶.۰۲ درصد نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با قیمت ۱۸۸ هزار و ۰۱۰ ریال به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات این نماد با کاهش نسبت به روز پایانی هفته گذشته  ۵۴.۰۷۷ هزار سهم همراه بود. ارزش معاملات این بازار در روز جاری ۳ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال بود و با حجم معاملات  این نماد ۲۰ میلیون و ۲۸۰ هزار سهم بود.

امروز این نماد را حقیقی‌ها خریدند و فروختند. به طوری‌که حقیقی‌ها ۹۹ درصد معادل ۲۰ میلیون و ۹۲ هزار سهم را خریداری و ۹۹.۳ درصد معادل ۲۰ میلیون و ۱۵۴ هزار سهم را فروختند.

مجموع خریدهای این سهم در روز جاری معادل ۲۲ هزار و ۵۱۸ سهم و تعداد ۱۵ هزار و ۱۲۷ سهم این نماد به فروش رفت.

کد خبر 419629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =