۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
«حفاری» قرارداد بست

شرکت حفاری شمال برای اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی جهت انجام عملیات حفاری، تعمیرات و تکمیل چاه یک قرارداد امضاء کرده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت حفاری شمال در افشای اطلاعات با اهمیت اعلام کرد که برای اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی جهت انجام عملیات حفاری، تعمیرات و تکمیل چاه یک قرارداد با شرکت نفت فلات قاره ایران امضاء کرده است. مبلغ قرارداد ۳,۵۴۷,۵۱۳ میلیون ریال بوده و این قرارداد در تاریخ  ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ به امضاء رسیده است.

 نحوه تسویه نیز شرکت حفاری شمال در پایان هر ماه شمسی صورت کارکرد دستگاه را که به تأیید نماینده "کارفرما" رسیده است به "کارفرما"ارائه می دهد. "کارفرما" براساس صورت وضعیت تایید شده طبق مفادقرارداد وکارکرد، در وجه این شرکت قابل پرداخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
افشا «حفاری» در خصوص تغییرات ارزی

جزئیات قرارداد شامل اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی(سحر۱) جهت انجام عملیات حفاری، تعمیرات و تکمیل چاه. است. لازم به توضیح است که شروع به کار دکل سحر ۱ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ بوده و این شرکت از آن تاریخ درآمد شناسایی و در گزارش های ماهانه خود افشا کرده است. به علت طی شدن مراحل و بروکراسی های اداری امضای قرارداد تا این تاریخ به طول انجامیده است.

کد خبر 419536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =