انعقاد قرارداد در «وسدید»/ شفاف سازی در رای نهایی مالکیت ۳۳ درصدی «فرآب»

شرکت گروه صنعتی سدید در خصوص یک قرارداد و مالکیت ۳۳ درصدی خود در فرآب شفاف سازی کرد.

شرکت گروه صنعتی سدید در افشا ا طلاعات با اهمیت اعلام کرد که در شرکت پتکو قراردادی با ارزش ۸۹،۹۳۶ میلیون ریال بعلاوه ۳،۱۵۱،۳۰۰ یورو و ۱۸۰،۰۰۰ دلار انعقاد کرده است.

این شرکت در اطلاعیه دیگری در خصوص پرونده فرآب اعلام کرد بنا به درخواست مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه مبنی بر ارایه گزارش مفصل جهت درک بهتر سرمایه گذاران از وضعیت پرونده فراب و موضوعات حقوقی مطرح شده به شرح ذیل ارائه می‌شود.

این شرکت در نامه ای به مدیر نظارت ناشران بازار پایه در خصوص روند درخواست اعاده دادرسی نسبت به حکم اثبات مالکیت شرکت گروه صنعتی سدید بر ۳۳ درصد سهام شرکت فرآب و آنچه که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، اعلام کرده که در پی تایید رای قطعی اثبات مالکیت شرکت گروه صنعتی سدید بر ۳۳ درصد سهام شرکت فرآب، واحد اجرای احکام شعبه ۲۷ دادگاه عمومی حقوقی تهران، اقدام به صدور اجرائیه و درج نام گروه صنعتی سدید در دفتر امور نقل و انتقال سهام شرکت فرآب کرد.

پس از خاتمه اجرای رای و درج نام گروه صنعتی سدید در ردیف سهامداران شرکت فرآب، برای مرتبه چهارم به رای قطعی مذکور به استناد ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری اعتراش شده است.. لازم به ذکر است که پس از این سه مرتبه همین تقاضای اعاده دادرسی نسبت به رای مذکور از روسای وقت قوه قضائیه درخواست شده بود که در هر سه مرتبه منجر به رد درخواست اعاده دادرسی شد و مالکیت گروه صنعتی سدید و ۳۳ درصد سهام شرکت فرآب در هر سه مورد تایید شد. بر این اساس ریاست قوه قضائیه در نامه ای به معاونت قضائی قوه قضائیه اعلام کردند که اجرای حکم تا بررسی پرونده و تهیه گزارش و اعلام نتیجه متوقف شود.

بنابراین معاونت قضائی قوه قضائیه خطاب به رئیس کل دادگستری استان تهران، ضمن اعلام مراتب فوق، درخواست کرد که پرونده ها برای تهیه گزارش به آن معاونت ارسال شود.

همچنین شعبه ۲۷ در پاسخ به دستور توقف اجرای حکم، اعلام کرده که حکم پیش از صدور این دستور به نحو کامل اجرا شده و مرحله اجرا خاتمه یافته و لذا دستور توقف اجرای حکم موضوعیت ندارد.

بنابراین توقف اجرای حکم به معانای پذیرش اعاده دادرسی و نقض آراء صادره نیست و پرونده هم اکنون در معاونت قضائی قوه قضائیه در دست رسیدگی و تهیه گزارش جهت استحضار ریاست قوه قضائیه است.

گروه صنعتی سدید با توجه به پیشینه پرونده اسناد محکم و غیرقابل انکاری که در خصوص اثبات مالکیت خویش دارد، امید دارد در این مرتبه نیز چون گذشته حکم مالکیت گروه صنعتی سدید و ۳۳ درصد سهام شرکت فرآب مورد تایید قرار گیرد.

بدیهی است به محض انجام هرگونه اقدام جدیدی در پرونده مراتب از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

کد خبر 419241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =