کسادی معاملات در بازار سرمایه/ بی اعتمادی مردم به بورس

امروز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات سقوط بیش از ۵۱ هزار واحدی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل در راستای کاهش شاخص کل دیروز با ریزش همراه بود و در نهایت شاخص کل با بیش از ۵۱ هزار واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۶۲ واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش ۵۷۱۱ واحدی در محدوده ۴۰۰.۷۲۶ واحدی قرار گرفت.

تعداد معاملات امروز در بازار ۳۴۰ هزار بود و ارزش این معاملات نیز بیش از ۳۳ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال بود. همچنین حجم معاملات بالغ بر ۲ میلیارد و ۰۱۶ میلیون برگه سهم بود.

نمادهای فولاد، فارس، فملی، تاپیکو، شپنا، کگل و شتران از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص منفی امروز بازار بودند. همچنین نمادهای پربیننده امروز بازار، نمادهای خودرو، وبملت، شپنا، فولاد، وتجارت، فملی و وبصادر بودند.

در فرابورس شاخص کل ۴۴۶ واحد ریزش کرد و در کانال ۱۷ هزار و ۲۷۴ واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات ۲۸۱ هزار و ۲۴۲ بود. ارزش معاملات در فرابورس به ۲۹ هزار و ۰۱۲ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات ۹۴۱ میلیون برگه سهم بود.

نمادهای میدکو، آریا، مارون، وسپهر، زاگرس، کگهر، بپاس از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس امروز بودند و همچنین نمادهای وپویا، ذوب، شگویا، صبا، آریا، سمگا و ودی از جمله نمادهای پربیننده این بازار بودند.

کد خبر 419192

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شاخص بر مدار رشد

    شاخص بر مدار رشد

    در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۲ هزار و ۸۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =