حقیقی ها خریدار «فولاد»

قیمت پایانی سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۲۹۰ ریال بسته شد که ۴.۳۵ درصد کاهش را نسبت به روز پیش نشان می دهد.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل از صبح با ریزش همراه بود و حتی خبرهای مثبت سیاسی هم نتوانست این بازار را آرام کند. در نهایت شاخص کل با ۴۷ هزار واحد منفی در کانال یک میلیون و ۵۱۴ واحدی به کار خود پایان داد.

حقیقی‌ها و حقوقی‌ها چقدر خریدند؟
امروز بیشترین ‌خرید نماد فولاد مبارکه اصفهان «فولاد»  را حقیقی‌ها انجام دادند و حدود ۶۳میلیون و ۸۲۲هزار سهم را خریداری کردند که ۸۲.۷ درصد معاملات خرید را تشکیل دادند. حقوقی‌ها نیز ۱۳ میلیون و ۳۰۸هزار سهم  معادل  ۱۷.۲درصد  را خریداری کردند. 

بیشتر بخوانید:
آنچه امروز در «فولاد» گذشت ( ۲۱مهر ۹۹)
آنچه امروز در «فولاد» گذشت ( ۲۰مهر ۹۹)
افت و خیزهای «فولاد» در آخرین روز هفته ( ۲۱مهر ۹۹)

قیمت پایانی  سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز  روی رقم ۱۶ هزار و ۲۹۰ ریال  بسته شد که ۴.۳۵ درصد کاهش را نسبت به روز کاری  پیش نشان می دهد. 

حقیقی‌ها و حقوقی ها  چقدر فروختند؟
همچنین حقیقی‌ها امروز یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹ و اولین روز کاری هفته  ۶۳ میلیون و ۳۱هزار سهام «فولاد» معادل ۸۹.۸ درصد و حقوقی‌ها ۷ میلیون و ۸۲ هزار سهم معادل ۱۰.۱  درصد را به فروش رساندند.

در مجموع امروز ۱۴ هزارو ۷۱۰ سهم نماد «فولاد» خریداری و ۳هزار و ۷۱۷ سهم این نماد فروخته شد.

قیمت پایانی  سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز  روی رقم ۱۶ هزار و ۲۹۰ ریال  بسته شد که ۴.۳۵ درصد کاهش را نسبت به روز پیش نشان می دهد.

کد خبر 419140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =