چندخبر مهم اقتصادی روزهای اخیر

چندخبر مهم اقتصادی در هفته ای که گذشت را می خوانید.

به گزارش صدای بورس، رییس بانک مرکزی با اشاره به دلایل جهش قیمت ارز در هفته های اخیر از دسترسی به برخی از منابع ارزی در خارج و برنامه هایی برای بازار ثانویه خبر داد.

معاون سازمان برنامه و بودجه با اعلام نبود کسری بودجه دولت طی نیمه اول سال گفت : نقش دولت در بازار سرمایه پررنگ و در بودجه سال آینده نیز توجه جدی به بورس خواهد شد.

معاون پارلمانی و حقوقی مجلس وزارت ورزش اظهار امیدواری کرد در پاییز مقدمات عرضه اولیه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فراهم شود.

بنیانگذار شرکت ردیابی نفتکش ها گفت: صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر بر خلاف تحریم های آمریکا به ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسیده که طی ۱.۵ سال اخیر بی سابقه است .

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر تسریع عرضه محصولات ایران خودرو و ساپیا در بورس کالا ، گفت : عرضه کامل فولاد در بورس کالا ، اهمیت ویژه ای دارد.

مدیر عامل شرکت برق حرارتی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ درصدی از سهام نیروگاه‌ها به‌صورت خرد در بورس عرضه خواهد شد که در تلاشیم حداقل ۵۰ درصد از منابع این بخش نیز برای تکمیل و نوسازی نیروگاه‌ها به صنعت برق بازگردانده شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: در سال گذشته 22 میلیون تن از محصولات صنعت پتروشیمی به ارزش 10 میلیارد دلار صادر و حدود 8 میلیون تن به ارزش 5 میلیارد دلار نیز در داخل عرضه شده است.

ترامپ: جز با تقلب، بازنده انتخابات نخواهیم بود؛ تقلب شود انتقال قدرت صورت نمی‌گیرد.
 

کد خبر 417353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =