۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
«سیدکو» به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان با سرمایه ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس،شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

این شرکت در دوره یک ماهه، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۳ هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۵۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال به ۶ هزار و ۶۹۲ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان نیز با کاهش ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال معادل ۳۶ هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال محاسبه شد.

سیدکو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶۳ میلیارد و ۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =