۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
 چگونه سهامدار شویم؟

رویدادی با عنوان چگونه سهامدار شویم؟ با همکاری موسسه نیکان رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس، با توجه به تبلیغات گسترده صورت گرفته طی یک‌سال گذشته در راستای ورود عامه مردم به بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در این بازار، شاهد استقبال شدید مردم به این بازار بوده ایم که با توجه به عدم دسترسی به برنامه های آموزشی در این زمینه، با افت شاخص شاهد ضرر و زیان تازه واردان به بازار سرمایه هستیم.

بر همین اساس وبیناری با عنوان چگونه سهامدار شویم؟‌ روز پنج‌شنبه ۱۰ مهرماه ۹۹ ساعت ۱۱ الی ۱۲ با برگزار می‌شود. مدرس این وبینار حامد فقرایی، کارشناس بازار سرمایه است.

از جمله اهداف این وبینار که در طی این دوره به دنبال آن هستیم، آگاهی رساندن از مقدمات حضور در بازارسرمایه در پایه‌ای‌ترین مفاهیم تا سطحی است که افراد بتوانند انتخابی هر چند غیر دقیق، اما آگاهانه داشته باشند.

در همین راستا، لزوم اشنایی با تارنماهای مرتبط و رسمی و استفاده از برخی ابزارهای موجود وجود دارد. با استفاده از این تارنما و اطلاعاتی که در آنها وجود دارد، می‌توان زمینه تصمیم‌گیری آگاهانه را برای شرکت کنندگان در دوره وبینار ایجاد کرد.

همچنین موسسه نیکان رسانه بازار سرمایه به عنوان شرکت اطلاع رسانی تخصصی فعال در بازار سرمایه، صاحب نشریات ماهنامه بازار و سرمایه و هفته نامه اطلاعات بورس و پایگاه اطلاع رسانی صدای بورس  از حامیان این وبینار است.

برای  ثبت نام و شرکت در این رویداد (وبینار) به آدرس https://evnd.co/OGXB3 مراجعه فرمایید.

کد خبر 417254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =