۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
عملکرد «وپخش» چطور بود؟

شرکت هلدینگ داروپخش در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۱ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت هلدینگ داروپخش سرمایه ۸۴۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت هلدینگ داروپخش با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۴۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به ۲ هزار و ۳۵۷ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش نیز با کاهش ۱۶ هزار و ۸۹۲ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال معادل ۱۲۸ هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال محاسبه شد.

«وپخش» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۵۲ میلیون ریال به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۱ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت هلدینگ داروپخش طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =