۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
«حسیر» شفاف سازی کرد

شرکت فرابورسی ریل سیر کوثر از طی مراحل دریافت وام ۲۵ میلیارد تومانی از بانک ملت جهت پرداخت ها و تعهدات معوق، تامین نیازهای جاری و بهسازی واگن‌ها خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

به گزارش صدای بورس، ابوالقاسم سعیدی مدیرعامل «حسیر» با اشاره به موافقت اداره کل اعتبارات بانک ملت مبنی بر پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری با بهره ۱۲ درصد برای پرداخت تسهیلات به آن دسته از مشاغل و کسب و کار های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: بخش حمل و نقل ریلی بعد از فعالیت‌های گردشگری بیشترین آسیب را از شروع کرونا دیده است.

در این راستا بر اساس موافقت هیات دولت مبلغ ۹۶۰ میلیارد تومان در اختیار بخش حمل و نقل ریلی مسافر( ۱۰ شرکت اصلی) و شرکت های خدمات فرعی و جانبی( ۶۱ شرکت) قرار داده‌اند که بر اساس ضوابط و تصمیمات راه‌آهن و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به این شرکت از طریق بانک ملت اختصاص یافته است.

این موضوع از طریق بانک ملت شعبه جهان کودک برای دریافت، پیگیری و پس از تهیه و تشکیل پرونده، تکمیل مدارک و سوابق خواستاری و وثیقه ملکی مورد نظر پرونده برای انعقاد قرارداد در دفتر حقوقی بانک ملت در حال اقدام است.

به نظر می‌رسد شرکت بتواند نسبت به دریافت مبلغ فوق برای پرداخت های معوق، تامین نیازهای جاری و بهسازی واگن‌ها، انجام تعهدات معوقه ناشی از عدم کسب درآمد شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل تا پایان ماه دریافت و با رعایت صرفه جویی برای اجرای پرداخت و برنامه های پیش بینی شده استفاده شود.

کد خبر 417133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =