سهامداران «افق» بخوانند

مدیر مالی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش گفت: از اول مهر ۹۹ سهامداران از طریق اطلاع رسانی که در کدال و روزنامه مطرح می‌شود می‌توانند سود خود را دریافت کنند

صدای بورس، شرکت‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش ۲۱۳۶ شعبه فعال در سراسر کشور دارد، تا پایان سال ۹۹ حدود ۷۰۰ شعبه جدید دیگر را افتتاح خواهد کرد و پتانسیل افتتاح بیش از ۶ هزار شعبه تا ۱۴۰۵ را دارد. شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با سرمایه ۱۰ میلیون تومان  از سال ۱۳۸۸ کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ این سرمایه به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت .

وی در ادامه با اشاره به اینکه درسال ۱۳۹۶ سرمایه این شرکت  به ۵۰ میلیارد تومان رسید،افزود: با آورده نقدی و مطالبات سهامداران در مرحله دوم همان سال سرمایه شرکت  به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

کورش دامغانی، مدیرمالی افق کوروش در گفت‌وگو با صدای بورس با اشاره به بهبود عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نسبت به سال ۹۸ اظهار کرد: افزایش سرمایه قبلی افق کوروش هنوز ثبت نشده است. در ۳۱ شهریور ۹۹ موضوع  دوره تمدید حق تقدم به اتمام می‌رسد و به سهم تبدیل می‌شود.

دامغانی در ادامه بیان کرد: افزایش سرمایه در دستور کار است، میزان آن و محل کسب آن از جمله برنامه‌های آتی است و قطعا به نظر تمام سهامداران می‌رسد.

وی در ارتباط با میزان سود شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تصریح کرد: میزان سود ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالصی است که در مجمع عمومی سالیانه اعلام شد. در سه ماه  در کدال ۴۶۹ میلیارد تومان سود خالص اعلام شد که نشان از رشد خوب عملکرد شرکت دارد . در ۵ ماهه نخست سال سود خالص شرکت ۹۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرمالی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بیان کرد: سودی که به سهامداران مقرر شد ۵۰۰ میلیارد تومان سود تقسیم کنیم و با یک میلیارد سهامی که در اختیار سهامداران است به ازای هر سهم ۵۰۰ تومان سود دریافت می‌کنند.

دامغانی با بیان اینکه از اول مهر ۹۹ سهامداران از طریق اطلاع رسانی که در کدال و روزنامه مطرح می‌شود می‌توانند سود خود را دریافت کنند، تصریح کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش برنامه توسعه‌ای در آینده دارد که از جمله آن سیاست‌های کلان هیئت مدیره است، این برنامه‌ها موجب خواهد شد سهام این شرکت جزء سهام‌های خوب شود و در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی خواهیم بود.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 416404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =