۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
«وخارزم» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی از واگذاری‌های خود ۴ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی خود را برای دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

«وخارزم» اعلام کرد: در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۳۱ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲۶ هزار و ۲۱۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۲۱ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز با کاهش ۱۵ هزار و ۶۲۷ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال محاسبه شد.

«وخارزم» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۵۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به مبلغ ۵ هزار و ۳۱۳ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۷۶ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 415778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =