محبوب‌ترین‌های بورسی امروز (۹۹/۰۶/۰۳)

امروز سهامداران شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، واسپاری ملت و گروه صنعتی سپاهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، سرمایه‌گذاری سبحان و هتل پارسیان کوثر اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۵۳هزار و ۷۴۷واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۶۰۸هزار واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۳۳۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳هزار و ۳۴۴میلیارد تومان در بیش از ۹۷۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، واسپاری ملت و گروه صنعتی سپاهان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارتن ایران، پارس سرام و صنعتی بهشهر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
براساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۶۵میلیون و ۶۲۴هزار ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۳۷۹میلیارد تومان در ۱۸۷هزار و ۶۹۱نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۰۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۲۱واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، سرمایه‌گذاری سبحان و هتل پارسیان کوثر اصفهان رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

کد خبر 415618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =