عرضه اولیه «ثبهساز»/ هر کد ۶۷۰ سهم

در عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام بهساز کاشانه تهران با نماد «ثبهساز» به عنوان شانزدهمین عرضه اولیه امسال، هر سهم این شرکت ۲۲۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس‌پرس، این عرضه شامل ۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۹۰ سهم «ثبهساز» معادل ۱۷ درصد با محدوده قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۱۰۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه‌گذاران، سهمیه هر کد به ۶۷۰ سهم کاهش یافت که به نقدینگی حدود ۱۴۸ هزار تومانی نیاز بود.

همچنین سه درصد از سهام شرکت شامل ۶۰۳ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۶۱۰ سهم متعلق به صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت کشف شده ۲۲۰ تومانی، تخصیص داده می‌شود.

به این ترتیب، ۵ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۸۱۱ نفر خریدار «ثبهساز» شدند تا رکورد تعداد مشارکت‌کنندگان در عرضه اولیه کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با ۵ میلیون و ۵۶۱ و ۱۶۱ نفر خریدار طی روز جاری شکسته نشود.

طی سال جاری سهام ۱۵ شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه‌گذاری پویا، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم‌افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زرماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر عرضه اولیه شده و بهساز کاشانه تهران شانزدهمین شرکت تازه وارد سال به شمار می‌رود.

کد خبر 415372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =