سود ۲۲۵ ریالی برای سهامداران «فولاد»

مجمع سالانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ با حضور بیش از ۶۸ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در مراسم مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۲۲۵ ریال به عنوان سود سهام بین سهامداران تقسیم شود.

در ابتدای جلسه، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در سال گذشته ۷ میلیون و ۶۸۲ هزار تن فولاد خام تولید کرد و با این میزان تولید، ۷.۲ درصد از سهم بازار را به دست آورد. حمیدرضا عظیمیان از رشد ۱۶ درصدی تولید در سال ۹۸ خبر داد و افزود: در سال ۹۸، تولید محصولات گرم ۲۰ درصد، و تولید محصولات سرد و پوشش دار ۲ درصد رشد داشت.

وی همچنین از رشد ۱۲ درصدی مقدار کل فروش در سال ۹۸ خبر داد و گفت: از سال ۹۸ مقدار فروش محصولات گرم ۱۶ درصد، مقدار فروش محصولات سرد و پوشش دار ۲ درصد رشد داشته است.

عظیمیان افزود: فروش صادراتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به میزان ۶۵ درصد و فروش داخلی نیز در همین بازه زمانی ۴.۵ درصد داشته است.

در این مجمع، صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل و سازمان حسابرسی به عنوان بازرس علی البدل شرکت و روزنامه های دنیای اقتصاد، ایران، صمت و تعادل به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی و اطلاعیه های شرکت تعیین شدند.

همچنین حق حضور اعضای غیرموظف بابت برگزاری حداقل ۱ جلسه در ماه مبلغ ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ریال و ۴.۵۰۰ میلیون ریال بابت پاداش هیئت مدیره در نظر گرفته شد.

کد خبر 415264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =