«مدیر» موفق!

مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک ضمن اعلام خبر موفقیت آمیز بودن پذیره‌نویسی صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی گفت: استقبال بسیار خوب سرمایه‌گذاران از این صندوق سبب شد که تمامی واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق که قرار بود ظرف ۲ هفته پذیره‌نویسی گردد، در ظرف کمتر از چهار روز پذیره‌نویسی شود.

به گزارش صدای بورس، مهدی فرازمند افزود: این صندوق که با سرمایه حداقل ۴۰۰ میلیارد ریالی قابل تاسیس بود، با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران سقف حداکثر سرمایه خود را که ۴۰۰۰ میلیارد ریالی بود تکمیل کرد. نکته قابل توجه آن است که تعداد سرمایه‌گذاران این صندوق بیش از ۱۳۳ هزار نفر بوده که نسبت به دو صندوق اخیر، بیشتر از ۵ برابر است و حاکی از استقبال زیاد سرمایه‌گذاران حقیقی و همچنین بازنشستگان محترم از این صندوق است.

فرازمند در مورد فعالیت این صندوق نیز گفت: با استقبالی که از این صندوق ظرف این چند روز انجام شد فرآیند ثبت و اخذ مجوز فعالیت نیز به سرعت انجام می‌شود و انتظار می‌رود که ظرف هفته‌های آتی با بازگشایی نماد این صندوق امکان انجام معاملات ثانویه بر روی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق فراهم شود. همچنین مذاکره با سازمان بورس جهت افزایش سقف صندوق جهت صدور واحدهای جدید برای سرمایه‌گذاران در حال انجام است.

قابل ذکر است، صندوق سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی که به ابتکار هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی و با مدیریت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک ایجاد شده‌ است، از ابتدای هفته پذیره‌نویسی خود را آغاز کرد.

کد خبر 415219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =